Povrat i raskid ugovora
Ukoliko ste se predomislili, naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Ako ste naručili i primili robu na adresu, a ipak biste željeli nešto drugo, možete napraviti zamjenu. Reklamacija se radi za robu koja je dostavljena krivo ili nije potpuna zbog nekih nedostataka koje su nastale prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.
Jednostrani
raskid ugovora o kupoprodaji
Jednostrani raskid Ugovora moguć je u roku 14 dana od dana primitka pošiljke.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano
dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti
napisana na trajnom mediju, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom
ili elektroničkom poštom. Potrebno je ispuniti Obrazac za jednostrani raskid
ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu kojeg možete preuzeti na ovome
linku u pdf formatu, a možete ga ispunit elektronskim putem ili fizički nakon
printanja. Nakon što ispunite Obrazac za raskid ugovora, isti nam dostavite
putem e-mail info@shadow.hr
ili poštom na adresu Pazinskih odluka 1943. 3,
SHADOW d.o.o 52470 Umag. Nakon toga kontaktirat ćemo vas i dogovoriti s Vama
detalje povrata.
Uvjet raskida navedenog Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je
do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, dobavljač će po primitku vraćene
robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima
upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti
isplaćen. Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj.
uplatom na račun i to isključivo nakon primitka vraćene robe. Troškove povrata
proizvoda snosi kupac.
Zabrana
plaćanja unaprijed
Tijekom roka za jednostrani raskid ugovora zabranjeno je zahtijevati od
potrošača bilo kakvo plaćanje unaprijed. Zabrana se odnosi na bilo koju
naknadu, uključujući plaćanje, davanje jamstava, rezervaciju novca na računima,
izričito priznanje duga itd.
Povrat
Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u
prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u
paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna
oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne
preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška
kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe.
Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke
ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed Vašeg rukovanja, a prije ili netom
nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8
dana od preuzimanja proizvoda.
Za povrat, zamjenu ili reklamaciju budite slobodni kontaktirati nas na
GSM:+385(0991-897-8837;
GSM:+385(0)95-198-4810 GSM:+385(0)95-998-4812 ili e-mail: info@shadow.hr SHADOW d.o.o zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.