Informacije i prigovor
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju i to e-mailom na info@shadow.hr, GSM:+385(0)91-897-8837,GSM:+385(0)95-198-4810,GSM:+385(0)95-998-4812 pismeno u zakonskom roku od 14 dana.
Pravo
na reklamacije korisnik stječe ako:
• roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
• isporučena roba ne odgovara standardima
• je došlo do oštećenja prilikom isporuke
Pri
primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da
usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah
nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno
primateljem robe.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.